domingo, 4 de noviembre de 2007

EL SOFTWARE LLIURE (SL)

En aquest treball he pogut comprendre una mica més de que es tracta el software lliure, ja que per a la realització d'aquesta presentació m'he tingut que informar sobre aquest tema, i puc dir que encara que no és molta la gent que sàpiga sobre aquest tema, val la pena obtenir la informació suficient per a ser lliure a l'hora d'escollir quin software utilitzar. Trobe que hi hauria d'haver gent que ens informara sobre tot açò. Trobe que és millor la utilització del software lliure, ja que aquest ens permet fer-li modificacions, no li tenim que pagar a ningú alguna llicència per utilitzar-lo, ens proporciona més seguretat... cosa que no fa el software privatiu. No puc dir que no sabia fer presentacions, ja que jo ja n'havia fet més d'una, però mai per a algun treball que em manaren, sempre ho havia fet per a presentacions d'imatges per a amics, perquè volia. I com no, tinc que dir, que des de que vaig començar la universitat ,que per informàtica utilitzavem programes lliures, com el firefox o el openoffice, utilitze tots aquests programes, ja que trobe que com dic al treball són més eficients i com no, són lliures, no tinc que pagar-li a ningú una llicència. També m'ensenyat a canviar el format del document, passar-lo de odp (presentació d'imatges en open office) a pdf, cosa que no havia fet mai; i també a penjar-lo al programa slideshare, que tampoc ho havia fet mai. Pensava que seria més costós, ja que no entenia algunes coses a l'estar en anglés, però realment no ha sigut gens difícil.
Amb les valoracions realitzades, he aprés a cooperar amb la resta dels companys quan hi havia alguna dificultat, a evaluar de forma objectiva els treballs, ja que ho feies sense deixar-te portar per la relació que pogueres tindre cap a ella, ja que com no sabies de qui eres, evaluaves segons el que expressava i estava present a la rúbrica.

No hay comentarios: